Zespół ds. Finansowo Księgowych i Administracyjnych
- Szczegóły
- Kategoria: Uncategorised
- Opublikowano: poniedziałek, 05 listopad 2018 10:16
- Super User
- Odsłony: 1563
Dorota Bukańska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Józefa Hybel
Sylwia Gargula-Maślanka
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elżbieta Grzywacz
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: 018 441 24 01 w. 11 kom. 795 117 712
Do zadań zespołu w zakresie spraw administracyjnych należy:
1) przygotowywanie projektów pism (w tym decyzji i umów) do podpisu przez Powiatowego Lekarza, zgodnie z jego dyspozycją;
2) przedkładanie Powiatowemu Lekarzowi kompletnej dokumentacji (materiałów) dotyczących załatwianych spraw;
3) prowadzenie zbioru aktów administracyjnych oraz zarządzeń;
4) prowadzenie rejestru pism wchodzących i wychodzących;
5) prowadzenie dystrybucji pism;
6) prowadzenie spraw związanych z załatwieniem skarg i wniosków;
7) zaopatrzenie Inspektoratu w niezbędny sprzęt, aparaturę, materiały biurowe, środki czystości, środki łączności i transportu;
8) koordynowanie inwentaryzacji oraz sporządzanie sprawozdań rocznych;
9) nadzór i koordynacja gospodarką magazynową poszczególnych zespołów;
10) instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania będącego własnością Inspektoratu;
11) opracowywanie planów reagowania kryzysowego oraz planów OC dla Inspektoratu i ich aktualizacja;
12) nadzór nad bezpieczeństwem przeciwpożarowym w Inspektoracie;
13) nadzór nad prawidłowym utrzymywaniem samochodów stanowiących własność Inspektoratu;
14) zapewnienie ochrony danych osobowych w Inspektoracie;
15) utrzymywanie czystości i porządku na terenie Inspektoratu wraz z jego otoczeniem
Do zadań zespołu w zakresie spraw finansowo – księgowych należy:
1) przestrzeganie obowiązujących przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych i w ustawie o rachunkowości;
2) opracowywanie materiałów kalkulacyjnych do projektu planu finansowego Inspektoratu;
3) ustalanie i rozliczanie przyznanych dotacji celowych;
4) opracowanie i realizacja planów finansowych Inspektoratu w zakresie zatrudnienia, środków budżetowych, funduszy specjalnych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
5) kontrola racjonalnego wykorzystania środków rzeczowych i finansowych oraz prowadzenie rachunków bankowych;
6) terminowe realizowanie bieżących płatności i zobowiązań;
7) kontrola i analiza realizacji dochodów i wydatków budżetowych;
8) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
9) sporządzania sprawozdań finansowych oraz okresowych analiz wykonania dochodów i wydatków;
10) prowadzenie dokumentacji z egzekucji i windykacji dochodów budżetowych;
11) prowadzenie dokumentacji w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych;
12) sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzinnych i pielęgnacyjnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
13) potrącanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczek na podatek dochodowy pracowników, zleceniobiorców oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji;
14) prowadzenie spraw kadrowych oraz akt osobowych pracowników Inspektoratu, ewidencji urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych, uposażeń i innych spraw pracowniczych;
15) prowadzenie spraw z zakresu zakładowego funduszu socjalnego;
16) opracowywanie analiz ekonomicznych;
17) prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej środków trwałych, naliczanie bieżących odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych;
18) prowadzenie dokumentacji zaopatrzeniowo - rozliczeniowej bloków mandatowych;
19) prowadzenie obsługi kasowej;
20) prowadzenie spraw dotyczących modernizacji i remontów obiektów Inspektoratu;
21) administrowanie zasobami archiwalnymi Inspektoratu.